July 14, 2010

Nafas Berbau?

Apa kejadahnya guwa letak tajuk entry sebegitu rupa? Kebodohan apakah ini semua? Kenapa nafas berbau? Kenapa tidak kentut berbau? Sebelum menjawap soalan ini, guwa terbitkan lagi satu soalan berkenaan dengan hati.


How far can you go for a HEART?


Amacam soalan tu? Guwa pon terkentut-kentut nak jawap soalan camtu. So, guwa amik jalan mudah untuk menjawap soalan tajuk entry tu je.


'Muehehehehe'


Jawapannya ialah YA ! Memang nafas berbau. Tapi bukan nafas guwa taw. Ni nafas blog guwa ni dan maka itulah guwa telah memberikan nafas yang baru terhadap blog guwa ni. Guwa tukar temanya dari kelam kepada lebih tenang, setenang air di sungai mengalir ke muara.

So, amacam? Tak lawa? Tak kacak? Tak tampan? Memang saje pon guwa bagi tak lawa. Baru pelik skit. Sebab ni sume idea Sir Marcello sebab tu tak sekacak dia. Hahaha cilakak.


'Ape !! Tak kacak lu kate?'


Guwa nak tulis pendek-pendek je entry kali ni sebagai syarat sah haji bila kita dah tukar tema. Kang cakap guwa takde hati perut la tiba-tiba je tukar selera tanpa memberitahu orang lain.

So, sampai sini je la entry guwa. Guwa nak cari idea wat novel seram lak base on true story. Hidup guwa kan dipenuhi misteri. Wadafak.

8 comments:

Boy said...

panjangnyee nak jawab

En. Reen said...

wakakakakak~~soalan 40 markah kot..bese la...
ekekeke

velasrizal said...

garangnye muka baby ni..

Pesta Meraikan Kejayaan Spain Julang Piala Dunia 2010

En. Reen said...

velarizal: segarang muka guwa..kekekeke

ezam said...

mcm2 blur2 kejap.....

pasal ape ek????nafas belog ini berbau...


atau..

nafas tokey belog ini yg ade bawulah????

**peace**

En. Reen said...

ezam: wakakakaka lebih kurang la..cubit peha blog ni, peha guwa yg terasa kebasnya..ekekeke

Siti Syazwan said...

muka baby tu plg best. yg second pic. muka stress gila mcm nk tumbuk orang.haak2

En. Reen said...

Siti Syazwan: hahahahak...muka g stress tu adalah muka sy sendiri ketika kicik..ekekeke

Related Posts with Thumbnails